Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2011

tree without leaves.

Mam dla was kolejną stylizacje.Chciałam was przeprosić,że dopiero dzisiaj,ale naprawdę nie mam czasu.
  Dziś połączenie mojej nowej sukienki+ kamizelki.Dodałam do tego również nowy szalik i buty.Więc w dzisiejszej stylizacji zobaczycie moje nowości :) Dodałam do niego trochę dziwaczny tytu,tłumaczenie
,, drzewo bez liści.. ,ale mi się podoba :)

Buziaki  ♥.









Sukienka - Zara
Kamizelka- SH
Rajstopy- H&M
Buty (przepraszam,że wogóle nie widoczne:))- C&A
Bransoletka- prezent Jubiler
Torebka- SH
Szalik- H&M
Naszyjnik/zegarek- No name.

1 komentarz:

  1. wszystko pieknie ladnie ale ta torebka to y nie pasuje do tego ;o wszystko takie ciemne i eleganckie a tu kurde jakas n iebieska torebka wyskakuje , nie wiem mi to jakos sie nie klei

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarze ♥.